Edellinen viikko meni kivasti muutto-puuhissa.
Viikonloppuna sitten oli rennompaa,
tuli käytyä pikkujouluissa ja hengailtua rauhassa.

Mutta takaisin aiheeseen MUUTTO.
Tää meidän kämppä on vaan niin ihana.

Kaikenlaista kivaa uutta on tullu tänne ostettua,
tosin välillä joitain ihanuuksia on ollu pakko jättää kauppaan,
esim. tämmösiä makkeita laatikoita bongasin Maxista yks päivä:

Vähänkö rakkaus! Nyt tosin ihmettelen, että miks ihmeessä en tuollasta säilytys-laatikkoo kuitenkin ostaisi? Tuo pienin oli vaan suunnilleen 8 euroo, ja sekin ihan sopivan kokonen. Hmm... Mä saattaisin ihan oikeesti jopa tarvita tuollasta!

Pistän jossain vaiheessa varmasti vähän kuvia tästäkin huoneesta ja kämpästä,
kun edellistäkin luukkua esittelin.
Tai ainakin pitää pistää kuva mun uudesta kattolampusta. Se on huippu! :)

 

Sitten vielä otos siitä surullisen kuuluisasta Elloksen talvitakista,
jonka sain kuitenkin kavennettua just sopivaksi.

Siinä on lantiolla vyö, vasemmalla puolella (kuvasta katsoen) napitus,
ja kaulus, joka muuntautuu korkeaksi tai auki pidettäväksi.
Tuolla mun mustalla kaulaliinalla kyllä vaan taitaa olla joku ongelma tossa olkapään päällä, mutta väliäkös sillä...

Ja kuvassa oikeella puolella näkyykin mun huonetta, vasemmalla on keittiö.
Ja nuo keltaset kaapinovet on aivan ihanan retrot!  Mun huoneessa on samanlaiset... :)