Joululoma alko ihanan "rennosti". Oon stressannu opinnäytetyön
valmistumisesta ja sen tekemisestä ylipäätään niin mahottomasti,
ettei mitään rajaa.

Sain homman kuitenkin valmiiksi viimesenä koulupäivänä ennen lomaa, niinkun pitikin. Ah, mahtavaa.
Sitten sain kuulla, että arvosanaa lasketaan yhdellä numerolla,
koska kirjallinen osio ei ole valmis.

Mitä kettua, eihän sen vielä ees TARVII olla valmis?!

Kirjallisen osion palautuspäivä on ens jakson loppuunmennessä, se on selvä.

Ja miksi minun arvosanaa rokotettiin siitä, ettei se vielä ole valmis?
No juurikin sen takia, että olin sanonut opettajalleni,
"voisin VARMAAN tehä tän kirjallisen samaan syssyyn ku mekonkin, kun aikaa SAATTAIS olla sen verran."
Opettajan mielestä olin kuitenkin luvannut tehä sen joululomaan mennessä,
joten ihan syystä sitä arvosanaa laskettiin yhellä numerolla, kun en sitten lopulta kerennykkään.
 

No, en mä arvosanoista välitä onneks tuon taivaallista, mutta
tämän raivokohtauksen syynä oli pelkästään epäoikeudenmukaisuus, jota
TAAS sain koulussani kokea.
Että mä vihaan koko paikkaa.

Mutta tässä nyt se surullisenkuuluisa opinnäytetyö:

50-luvun tyylinen rockabilly-mekko. Pääsis paremmin oikeuksiin jossain muualla, ku liian pienen mallinuken päällä, mutta ei ny voi mitään. Ja mekkoo käytetään irrallisen tylli-alushameen kanssa, jota ei ole kuvassa, joten helmakin levenee sitten käytettäessä hieman nätimmin.

Ja jos vaan asiakas on tähän tyytyväinen, niin se on mulle sillon paras arvosana!

 

Sitten vielä vähän joulujuttuja.
Kuvaan varmasti myöhemmin muutamia ihania lahjoja, joita sain, mutta tähän hätään mulla on vaan tarjota kuva meidän kotona asuvasta sulosesta pölypallosta.
Tuntee myös nimen Rahtipummi. Tai Helmi. Tai Pesukarhu. Tai Huuhkaja.