moi taas vaan.kaikki<3
tätä syksy fiilistelyä jaksais aina vaan niin kauan hehkuttaa.. vaikka koulusta kävellessä kastuu sateessa ja jäätyy välitunnilla ja sukat ei kuivu ikinä.

mut kaverit jaksaa vetää eteenpäin <3
kun lähtee yllättäen minne vaan ja saa kourallisen uusiakin kavereita,
ja tekstiviestin seuraavana päivänä
ja mahtavaia muistoja joita on pakko fiilistellä pizzalla
 ja siellä naurattaa niin paljo
että ei haittaa vaikka kämpillä olikin jo menny makaroonilaatikko homeeseen ja allergialääkkeet väsyttää ja pyörryttää ja maistuu pahoille ja olo on ihan tööööt.

vielä muuten kuukausi nuita lääkkeitä syötävä.
kaikki hei jotka tuntee mut vähänki paremmin niin kyllä tietää
 että mulla osaa olla aika hyvät unenlahjat. nukun helposti sen 12 tuntia, viikonloppusin.
ja mun nokkosrokkoihottuma-lääkkeet aiheuttaa väsymystä,
niin että viimeyönä tuli nukuttua vajaat 14 tuntia.
ja päivällä nukahin ja nukuin kaks tuntia.
koulussa on vaikeuksia pitää silmät auki ja opettajien puhe puuroutuu mun päässä niin ettei saa mitään selvää.
välillä on huimausta.

että mitähän tästä tulee, kahen viikon päästä oon amsterdamissa ja ens viikonlopulle olis kajaani-suunnitelmia enkä mä voi vaan nukkua sitten. ööh?