jei.
johan on ollut varsinaista loman viettoo täällä:

herään millon huvittaa, ylensä puolenpäivän aikoihin, joskus aamu kuudelta. makaan sängyssä niin pitkään että  meinaan saada jotain makuuhaavoja.

klo. 10.40  parkkeeraan itteni sohvalle telkkarin eteen, jos oon hereillä.  sillon alkaa salatut elämät, ja niitä tulee kolme jaksoo peräkkäin. oon tuonu siihen vierelleni jotain syötäväksi kelpaavaa. ylensä aamupalaan kuuluu esim. jäätelöä, pirtelöä, kahvia, keksejä, pinaattilettuja tai normi lettuja.

salkkareiden jälkeen, kun siinä telkkarin eessä oon sopivasti, katon muutaman leffan tai ostoskanavaa, kunnes saan taas lisää jotain makuuhaavoja.

sitten haen postin ja juoksen ulkona ympyrää niin kauan että alan taas raitistua. vaikka "mä en halua raitistua!"

jos aurinko paistaa, meen ulos ottamaan aurinkoo 746362.jpg
ja jos ei paista niin istun sisällä syömässä.
(mun motto ei turhaan ole: oon saletisti jääkaapilla)

myöhemmin katon telkkarista kaikki ihanat ällöttävät sarjat ja keskusteluohjelmat oprahista sinkkuelämään.

sitten syön.

istun television/tietokoneen ääressä niin kauan että aurinko alkaa jo nousta ja tulee valosaa. sitten syön vähäsen ja painun nukkumaan.

teen mä välillä muutakin,
oltiin ihanan abyjazin kans iiaslmessa mutta se reissu nyt oli kyllä aika, piip. välillä tulee myös joku tyyppi, joka sanoo olevansa mun isosisko, tänne. mut ei se haittaa koska viimeksikin se toi arnoldsin donitseja mulle.
oon leikelly hiuksia taas vaihteeksi,
ja kirjotellu runoja
ja skeitannu.

eikä mua haittaa yhtään että mulla ei oo mitään tekemistä. siis tosissaan meninaan jotain kunnon tekemistä. mulla on tarpeeks sitten ku koulu alkaa joten ihan sama. kerranki saa hyvällä omatunnolla kehittää mukavia makuuhaavoja. nam <3