joo, se on se aika... kun menny taas niin nopeesti.
mutta vähän voisin pistää päivitystä, ihan sikäli mikäli joku sattuis tätä lukemaan,
niin ei ihan luulis että mulle ei oo tapahtunu mitään tässä vähään aikaan :D

-koulussa menee hyvin... ihan tosi!
-oon ollu kajaanissa.... ehkä ihan muutamaan otteeseen...  <3 ja löytänyt sieltä elämäni onnen! no, ehkä vähän liian mahtipontisesti kirjotettu, muttaahhh.... pointti on se, että esim just viime kerralla kun olin viikonlopun milkan kans kajaanissa, niin tajusin, että ei mun tarvii ihan oikeesti tanssia muiden pillin mukaan, vai miten se nyt sanottais.
eli siis: päätin vihdoin, että jos jollekkin se on ongelma, että
....mä en vastaa puhelimeen ihan heti/
....ilmota missä oon(siis en puhu nyt vanhemmistani, ne ei liity tähän mitenkään. niillehän tottakai mä ilmotan)/
....soita vaan sen takia että "pidetään yhteyttä"/
....muutan suunnitelmiani (kertomatta niistä kellekkään)
....tekemällä kerranki jotain mistä ite tykkään!!
NIIN VOI HARMI, JOS EI MUITA MIELLYTÄ MINUN TAPANI ELÄÄ!

ja tietysti, en todellakaan tarkota sitä että mä saisin nyt jotenkin "hyvällä omatunnolla" valehdella tai jotenkin satuttaa mun ystäviä, sehän ei tosiaan oo kovin kivaa! (tai ylipäätään jotain laitonta esim tehdä, tai jotain hirveetä kellekkään. tai ees että lupaan jotain, ja sit petän lupaukseni... no, kyl kaikki tajuaa missä se raja kulkee. huijaaminen, valehtelu ja salailukin tietyissä tilanteissa on paha juttu, mut jokainen itse sit päättäköön että miten elämänsä elää, jne jne.. :D )

vaan tarkotan sitä, että mulla on oikeus elää silleen kun mä haluan! jos jollakin on valittamista siitä, että mä vaikka keksin lähtee siskoni kans bilettämään, jos mulla ei oo muita suunnitelmia, niin tästälähtien voitte olla varmoja että teen taastusti niin kuin ite tahon! (muistuttakaa sit mua kans, jos meinaan lipsua sille puolelle taas, että "ihan sama... okei, miten sä vaan haluat... ei mun mielipiteellä niinkään väliä... ei, ei haittaa ollenkaan, ei haittaa ei haittaa ei haittaa ihan oikeesti. ")

niin, koska siis kajaanissa viikonloppuna ollessani sen päätin, että elänpä kuitenkin omaa elämääni, enkä muiden elämää, kerta tää munkin elämä joskus tässä päättyy, niin kannattaahan se tietty ite päättää mitä tekee ja missä ja millon ja kenen kans.... oon huomannu että oon ainaki tuhat kertaa onnellisempi kun teen silleen, niinkun tahtoisinkin tehdä.

ku mun ongelma on ollu aina se, että ajattelen liikaa, että enhän pahoita vahingossakaan kenenkään mieltä, ja siitä vasta sotku ylensä syntyy, kun oon vaikka  jossain pippaloissa, ja yks kaveri tahtoo mun kans vessaan, ja toinen tahtoo selittää jotain omia suhdesotkujaan mulle ja joku vielä tahtoo myöhemmin mun kans baariin mut sit joku neljäs pyytää mua sen luokse yöksi kun se on vielä alaikänen! niin pää on aika monesti räjähtämispisteessä, kun koitan miellyttää kaikkia, tietenkin. enkä tosiaan taho valita, että kuka on se mun "bestis" kenen kans pitää olla kokoajan yhessä tai muuta vastaavaa... nii on monesti menny ilta pilalle kun yritän sit olla mieliksi kaikille tai jos en jollekkin oo mieliksi, niin oon sitten ihan masentunu ja aattelen että oon kamala ihminen.

mut ihan sama! sen mä just tajusin. multa on jo tarpeeks monta tilaisuutta menny ihan ohi kun en oo osannu pitää omaa päätäni. ja jos mä nyt sitten joskus vaikutan jotain kohtaan ilkeeltä tai tylyltä (tai sinua kohtaan, kuka ikinä oletkin) niin en minäkään sentään pysty kaikkien ongelmia raahaamaan mukanani, että joskus on vaan pakko ehkä lähtee lätkimään.

ja loppuun vielä vähä oulu-kajaani reissun fiilistelyä...

1371657.jpg
jep, oltiin siis milkan kans kajaanissa ballsilla iha muutamalla vaan... ;)  ja illan päätteeksi käsistä ei oikeesti löytyny kohtaa, minne ei enää olis voinu kirjottaa/piirtää mitään... aamulla sit luettiin niinku päiväkirjaa, että: ai tuokin tyyppi oli siellä (oli nimmari jalassa) ja ai tuollasta musaa kuulu (oli bändien nimiä) ja muuta varsin nerokasta vähän siellä sun täällä... :D että kivaa oli, taas. kuinkas muutenkaan!