Jo tässä alkaa pikkuhilijaa piristymään, kun muisti,
että kohta on parin viikon löhöily-, syömis- ja rentoutusloma. <3

Paitsi että en oo vieläkää saanu kaikkia joululahjoja hommattua...
D'oh!

Ei se mitään, koska mun aivot rupee toimimaan vasta paineen alla.
Oottelen tässä puoltoista viikkoo niin saan jotain aikaseksi.

2126946.jpg
(Taas Kaaos-lehestä yks täpäkkä Kaurusmäkeläiset-sarjispätkä)

Mutta tuosta stressistä tulikin mieleeni...
Maanantaiksi pitäis palauttaa (nyt on sunnuntai) kasa tehtäviä
vaatetuksen teknisestä toteutuksesta ja -suunnittelusta kouluun.
Ja arvatkaa nelkytkuus kertaa että muistinko ottaa ne keskeneräiset tehtävät koulusta mukaan...
No enpä tietenkään, ja loppuviikolla kun vielä muistin, niin ei mulla ees ollu tunteja sillä koululla,
missä ne paperit, kauluksien alut, takin kuosittelut ja hihojen istutus-harjoitukset ja taskun ompelu-harjotukset oli...
No, numeroita ei siis ole tiedossa siitä aineesta joulutodistukseen.

Onneks ehkä voin tyytyä siihen, että matikasta puolestaan on tulossa aika hyvä numero...
Sain jo toisesta matikan kokeesta täyden vitosen :>

Mutta kun näköjään mun aivoissa matikka-lohko on parantunut,
niin ei oo muuta mahollisuutta, kun että joku toinen osa-alue aivoista on sitten jotenkin vajunnut. O-ou...
Onneks ei oo vielä kuitenkaan mitään vakavaa ollut huomattavissa.

Sattu muuten hassu juttu viime torstaina, kun olin lähössä kouluun.
Ulkona rupesin ihmettelemään kun sukat kastu ja jalkoja palelsi, niin en ollu muistanu laittaa kenkiä jalkaan! :D
Piti käydä sitte uudestaan kämpillä hakemassa ne kengät että pääs kouluun.
Ja eilen kun tulin aamulla aamupalalle alakertaan, niin äiti ihmetteli,
että miks mulla ei oo ku toisessa jalassa sukka ja t-paita väärin päin päällä.
Jännä, miten oon ollu niin hajamielinen tuon pukeutumisen suhteen, mistä lie johtuu...

Eipä siinä mikäpä siinä. Eipä siis mitään ihmeempiä tälläkään kertaa oo kirjotettavaan.
Että hyvät joulun odotukset vuan kaikille! :)