ajattelin tehä tämmösen pienen tunnustuksen, kun voi olla, ettei kaikki vielä tiedä tätä..

joidenkin kanssa oon varmaan puhunu tästä,
mut päätin nyt paljastaa sen kaikille, vaikka onhan tää tietysti aika paha ja iso juttu..
mutta ehkä just sen takia.
tai siis että, en taho salailla tämmösiä asioita, jotka on mulle tärkeitä ja suuria juttuja.
eli siis: mä käytän huumeita.
tai no, en monia huumeita, vaan yhtä tiettyä.
tää voi muuttua tästä vielä vakavemmaksikin, mutta oon jääny koukkuun.
ja tätä huumetta käyttäessä saan ihan mielettömät fiilikset.
en pysty lopettamaan, vaikka oon yrittäny kyllä monesti..
mä en suosittelis tätä kyllä monille ihmisille,
mutta sen verran on pakko mainostaa, että kerron mitä käytän. sen nimi on kajaani.

oon yrittäny olla käyttämättä sitä niin paljo, mutta oon tosiaan aika koukussa.
viimeksi, vappuloman aikaan, otin aika ison annoksen sitä.
se oli melkeen yliannostus, ja meni kyllä kauan toipua siitä.
olin sillon viis päivää aineissa, eli keskiviikosta sunnuntaihin.
kun sitten tulin takasin iisalmeen, alko tosi pahat vierotusoireet.
koulunkäynti tuntui vaikeelta eikä mikään huvittanut.
ainoa asia mitä pystyin ajattelemaan, oli kajaani.
mietin, olisiko sittenkään kannattanut vetää kajaania viis päivää putkeen, mutta en kuitenkaan olisi halunnut muuttaa sekunttiakaan.

1553269.jpg
kuvanotto hetkellä olen ollut vaikutuksen alaisena jo muutamia päiviä.


ylensä oon ottanut kajaania vain pieninä annoksina.
se on ihan hyvä, mutta monesti jää kumman vajaavainen olo, jos on ollut kamoissa vaan muutaman päivän.
mutta on se silti parempi kuin ei mitään.


1553314.jpg
tässä kuvassa olen ollut aineissa jo kolme päivää.


oon kuitenkin sen verran koukussa että pienikin annos saa piristymään.
pahinta on silti se, että siitä tulee aina kamalat vierotusoireet.
sillon mä kattelen kuvia kajaanista ja luen päiväkirjamerkintöjä niistä päivistä,
 kun oon ollu kajaanin vaikutuksen alaisena.
parasta vierotusoireisiin on tämä kajaanin torikamera.
tuota mä tuijottelen aika usein, se on videokuvaa kajaanin torilta, päivittyy 5 sekuntin välein. pahimpina päivinä mä saatan katella tuota monia tuntejakin päivässä.

vaikka tää riippuvuus kuluttaa terveyttä ja rahoja, en oo vielä edes valmis päästämään kokonaan irti.
kajaanista tulee aina hyvä olo,
eikä mikään vedä vertoja sille kajaani-fiilikselle,
 minkä saa kun ottaa sitä ensimmäisen annoksen heti bussiasemalla.

kajaanin käyttäjänä tiedän, että parasta kajaani on nautittuna hyvässä seurassa ja ulkoilmassa. parhaat olot saa,
 kun antaa ajan kulua omalla painolla eikä stressaa huomisesta.
kajaanin vaikutuksen alaisena voi huolettomasti makoilla laiturilla tai pustossa,
vaikka joskus se voi vaikuttaa yllättävällä tavalla;
itse olen saanut useasti hillittömiä naurukohtauksia ilman sen kummempaa syytä,
ja joskus mielialat vaihtelevat itkuunkin asti,
tosin silloinkin kyse on vain ilosta itkemisestä.

kajaani ei ole kuitenkaan vaarallista, joten siksi sitä voi nauttia kuka tahansa.
mä en aio lopettaa kajaanin käyttöä pitkään aikaan, vaikka kuka sanoisi mitä.