Vaihteeksi viikonloppu kotona. Mukavaa on. (En kerkee kärttyseksi tulemaan, kun
ei lopu ruoka jääkaapista)
Pittäis tässä tehä vähän ompeluhommia...
Käytiin perjantaina Milkan kanssa shoppailemassa kankaita,
nyt pitäis vaan saada jotain aikaseksi :>
Ja esitelmääkin pitäis terveystiedon tunnille värkätä. Aiheena stressi ja sen hoito.
Ääääh en kerkee tehä sitäkään valmiiksi ikinä!
Ja ei netistäkään löydy paljoo tietoo, pahus!
Kyllä stressaa tämmönen!!!!

Oon vähän miettiny elämää:

-Mitä teen puolentoistavuoden jälkeen, kun oon saanut
artesaanin ammatin ja koulu loppuu?

-Milloin opin sanomaan "ei" oikeissa tilanteissa?

-Miten on mahollista, että sain matikan kokeesta viitosen (asteikolla 1-5) kun
oon koko elämäni ollut ihan täys tumpelo matikassa?

-Miks oon kuihtunu kolme kiloo vaikka syön ihan epäterveellistä ruokaa ihan liikaa,
ja ylipäätään syön ku hevonen? (yrittää tässä sitten päästä normaaleihin mittoihin...)

-Milloin mulla on tarpeeksi rahaa?

Näitähän pohdintoja riittäis vielä kilokaupalla lisää, mutta niinhän aina.
Tämmöstä tälläkertaa, adjö!